Het aanvragen van een VOG via hetvogbureau.nl

 

VOG aanvragen binnen één minuut

Wellicht dat je niet bekend bent met het procedure van het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag, kortgezegd hoe werkt een VOG aanvragen? Het aanvragen van een VOG bij de gemeente is erg lastig. Je moet eerst een afspraak inplannen. Vanwege de corona duurt dat al wat langer dan normaal, terwijl het normaal ook al zo lang duurde. Daarna moet je ook nog eens een nummertje trekken en in de wachtrij tot je aan de beurt bent. Daarnaast is het ook niet zo veilig vanwege de corona om een drukke plek als de gemeente te bezoeken, terwijl het aanvragen van een VOG thuis binnen één minuut online gedaan kan worden. Je kunt thuis achter je PC zelf een VOG aanvragen in plaats van naar de gemeente te moeten gaan.  Dit bespaard je enorm veel tijd! Dankzij bedrijven als hetvogbureau.nl is het de zelfde dag nog, binnen één minuut aangevraagd. Dezelfde werkdag verwerken ze je aanvraag en ontvangt een unieke code van Dienst Justis waarmee je de aanvraag kunt voltooien. Binnen 10-14 dagen ontvang je je VOG thuis per post. 

 

VOG aanvragen voor werknemer

De werkgever kan ook een VOG aanvragen voor de werknemer via hetvogbureau.nl. Dit kunnen ze vrij snel doen zonder registratie. Zo kunnen zij zelf de juiste screeningsprofielen kiezen voor de werknemer die ze wensen en er zeker van zijn dat hun (toekomstige) werknemer beschikt over de juiste VOG. 

 

VOG aanvragen zonder werkgever

Het is mogelijk om een VOG aan te vragen zonder werkgever.Zo kun je bijvoorbeeld tijdens de sollicitatie direct je VOG meebrengen en aantonen. Dit zal ook meteen een goed indruk achterlaten en de kans vergroten om aangenomen te worden, sinds je ook direct aan de slag kunt met je toekomstige functie en niet hoeft te wachten op je VOG. 

 

Hoe kies je de juiste screeningsprofielen voor een VOG aanvraag?

Tijdens het aanvragen van een VOG zijn worden de profielen waarop je gescreend kunt worden verdeeld in 3 groepen: Functieaspecten, Algemene Screeningsprofielen & Onbekende Functie. Functieaspecten is voor specifieke functies. Hierbij kunt u denken aan een dokter, leraar, taxichauffeur of een tolk. Bij Algemene Screeningsprofielen is er een keuze uit 8 ondergroepen, die ook bestaan uit 1, 2 of 3 aspecten. Dit is afhankelijk van de eisen van de werkgever en kan veranderen bij hetzelfde beroep, voor het zelfde functie bij een ander bedrijf. Indien je niet zeker weet op welke profiel je gescreend moet worden, is het beste om dit te laten doen door ervaren professionals. Anders bestaat er een kans dat je VOG wordt afgekeurd door je werkgever waardoor je het opnieuw moet aanvragen en weer kosten moet maken, je een maandsalaris misloopt omdat je een maand later kan beginnen met werken door het opnieuw moeten aanvragen van je VOG of in het ergste geval je de baan verliest  hierdoor. Bij Onbekende Functie wordt er op alle aspecten gescreend die er beschikbaar zijn onder het kopje Algemene Screeningsprofielen. Dit kun je bijvoorbeeld kiezen als je naar een ander land gaat en niet weet welke functie je daar gaat uitoefenen of gewoon in Nederland een baan wilt maar niet weet welke functie, of om mee te nemen tijdens de sollicitatie om te kunnen laten zien dat je nooit  eerder in aanraking bent gekomen met justitie en ingezet kunt worden op alle soorten functies.

 

Wat is belangrijk voor de werkgever?

Voor de werkgever is het belangrijk dat jij voldoet aan de eisen, dus doorkomt door de screening wat van belang is voor de werkgever. Indien je wilt werken bij een bank, moet je dus niet in aanraking gekomen zijn met bijvoorbeeld delicten als diefstal, verduistering of misbruik van persoonlijke gegevens. Elk werkgever wilt dat je gescreend wordt voor de screeningsprofielen waarbij je tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden betrouwbaar in moet zijn. Je kunt dus wel door de screening komen om te werken bij een bank, nadat je je rijbewijs bent kwijtgeraakt door te rijden onder invloed van alcohol, maar niet als je wordt gescreend als taxichauffeur. Dus aan de hand van de functie die jij gaat uitoefenen bij een bedrijf, wordt je gescreend. Voor de werkgever is het daarom van belang dat jij door de screening komt voor de screeningsprofielen die de werkgever minimaal vereist. Heb je vragen over iets? Dan kun je ze contacteren. Ook op de mail wordt er binnen één werkdag gereageerd. Ook hier zijn ze vrij snel in en staan ze je graag te hulp.

Een schoonmaakbedrijf in Gouda nodig? Let hier op

Het is natuurlijk fijn om een goed en betrouwbaar schoonmaakbedrijf in te huren wanneer je dit nodig hebt, als hier ook nog de juiste prijs voor wordt gevraagd is het al helemaal mooi meegenomen. Er zijn dus een aantal dingen waar je op moet letten bij het kiezen van een schoonmaakbedrijf, al deze tips staan hieronder op een rijtje. 

Hoe maak je de juiste keuze 

Wanneer er bij je wordt schoongemaakt heb je natuurlijk een paar eisen waaraan voldaan moet worden, schrijf deze eisen daarom op en leg ze voor aan het schoonmaakbedrijf. Hierdoor weet het schoonmaakbedrijf Gouda ook wat jij van hen verwacht en wat zij allemaal moeten doen om aan jouw eisen te voldoen. Het is ook handig om op voorhand te vragen wat de specialisaties zijn van het bedrijf en of ze wel de dingen die jij schoongemaakt wil hebben kunnen schoonmaken.

Houd het niet bij één

Om het beste schoonmaakbedrijf te kiezen is het natuurlijk handig om schoonmaakbedrijven met elkaar te gaan vergelijken, vraag daarom niet bij maar één schoonmaakbedrijf een offerte op. Je kunt de schoonmaakbedrijven gaan vergelijken op specialisme, prijs en betrouwbaarheid. Wanneer je bij een schoonmaakbedrijf een goed gevoel hebt is de kans groot dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Waarom kiezen voor een schoonmaakbedrijf?

Schoonmaken is niet het leukste om te doen en kost ook veel tijd, schoonmaken is een makkelijke klus om uit te besteden. Een schoonmaakbedrijf neemt namelijk alle taken rondom het schoonmaken bij je weg, hierdoor hoef jij je geen meer zorgen te maken of alles wel schoon is. Door een schoonmaakbedrijf in te schakelen zorg je er ook voor dat jouw werknemers niet hoeven schoon te maken, dit is wel zo fijn omdat ze nu gewoon door blijven werken. Hierdoor verdien jij meer geld en ben je in verhouding dus minder geld kwijt voor een schoonmaakbedrijf. 

 

Veiligheidsnetten van Profall voor een verbeterde veiligheid

Profall is een bedrijf uit Midden-Nederland dat zich heeft gespecialiseerd in het verbeteren van de veiligheid in elke werkomgeving. Dit doet Profall door bijvoorbeeld veiligheidsnetten op te hangen, randbeveiliging te installeren of trappentorens te plaatsen. Profall heeft voor elk type bedrijf, werkplek of werkzaamheid een passende veiligheidsoplossing. Wanneer de werknemers van een bedrijf op een hoogte van meer dan 2,5 meter moeten werken, is het verplicht om een veiligheidsnet te laten installeren volgens de Arbo wet. Ook kan Profall veiligheidstrappen verhuren en plaatsen aan bedrijven die op grote hoogte moeten werken. Zo verhuurt Profall trappen tot wel 22 meter hoog. Deze veiligheidstrappen kunnen bijvoorbeeld worden geplaatst naast een liftschacht, zodat het werk gemakkelijker uit te voeren is.

Voor een goede veiligheid wordt Profall ingehuurd als beste optie

De verschillende projecten van Profall geven een kijkje in de mogelijkheden die er zijn bij het verbeteren van de veiligheid van de werkomgeving. Zo heeft Profall verscheidene projecten gedaan waarbij de rand- en valbeveiliging verbeterd werd. Hierbij werd er een veiligheidsnet geïnstalleerd bij klussen die plaatsvonden op meer dan 2,5 meter hoogte. Zo kan er veilig gewerkt worden bij het bouwen van een huis of op een hoge stijger. Ook heeft Profall bij sommige projecten randbeveiliging geïnstalleerd. Hierbij wordt een rand geplaatst op een brug of andere hoge werkomgeving lager dan 2,5 meter en waar lastig tussen te vallen is.

Veiligheid staat boven alles

Bij deze werkzaamheden is het wel gemakkelijk om van de werkplek af te vallen en wordt er dus een rand geplaatst, zodat dit minder snel gebeurt. Maar ook veiligheidstrappen hebben een erg helpvolle waarde. Ze worden gebruikt om snel en veilig bovenaan een werkplek te komen en de werknemer kan zo werken op elke mogelijke hoogte. De veiligheidstrappen van Profall worden verhuurd en hoeven daardoor niet voor veel geld aangeschaft te worden. Ook kunnen de trappen op elke gewenste plek geïnstalleerd worden. Hierdoor kunnen de trappen dicht bij de werkplek geïnstalleerd worden en kunnen er niet toch nog onverhoopt ongelukken gebeuren. Voor een werkplek op grote hoogte of een werkplek die erg onveilig is, is dus zeker een oplossing nodig die de veiligheid verbetert. Profall levert deze oplossingen en de bouwmaterialen, zodat veiligheid gegarandeerd is.

Koperen kranen

Koperen kranen zijn tegenwoordig erg populair, en dat heeft verschillende redenen. Kranen uit koper mogen op het eerste zicht dan misschien wel een beetje ouderwets ogen, toch passen ze heel goed in bepaalde setting en interieurs. Wil je je moderne, landelijke of klassieke badkamer of keuken een unieke toets geven? Kies dan voor kranen uit koper!

 

De voordelen van koperen kranen voor jouw interieur

Of je kranen uit koper nu in je keuken of badkamer verwerkt, je kan er zeker van zijn dat ze je interieur een leuke finishing touch geven. Maar wat zijn nu de voordelen van zo’n kranen?

  

1. Koperen kranen ogen chique

Eerst en vooral zorgen kwalitatieve, mooi afgewerkte koperen kranen voor een chique look in je keuken of badkamer. Als het koper mooi glad is gemaakt en door een professional is behandeld, oogt het helemaal niet ouderwets maar juist modern. De ietwat donkere kleur van het materiaal past goed in zowel moderne als landelijke en industriële interieurs. Op die manier kan je eender welke inrichting mooi aanvullen, met de juiste kranen!

  

2. Op maat gemaakte kranen

Daarbij is het bij kranen uit koper ook mogelijk om deze op maat te laten maken. Ben je bijvoorbeeld op zoek naar keukenkranen die perfect in je aanrecht passen, zowel qua kleur als uitstraling? Of wil je je industriële douche perfect afwerken met een grotere koperen douchekop? Alles kan als je vertrouwt op een professional, die jouw nieuwe koperen kranen ambachtelijk maakt én installeert.

 

3. Uitermate sterke en duurzame kranen

Ten slotte zijn kranen uit koper ook erg sterk en duurzaam. Het materiaal is bestand tegen corrosie en zuren, waardoor het niet snel aan kwaliteit zal verliezen. Ook zijn dergelijke kranen anti-bacterieel – ze passen dus perfect in ruimtes als de keuken of de badkamer. Het resultaat is dat je bij aankoop van zo’n kranen zeker bent van een duurzame investering. Dat komt niet alleen je interieur, maar ook je portemonnee ten goede!

 

Kranen van uitstekende kwaliteit

Kranen uit koper kunnen kortom zeker waarde toevoegen aan je interieur, en dat op verschillende manieren. Om zeker te zijn van de beste kwaliteit en duurzaamheid is het aangeraden om je kranen bij een ambachtelijk specialist aan te kopen. Je keuken en badkamer zullen je hoe dan ook dankbaar zijn! Bekijk de mogelijkheden zelf op koperenkranen.com.

5 redenen waarom je BHV’er wil worden.

Iedere werkgever in Nederland is verplicht om te zorgen voor de gezondheid en veiligheid van de aanwezigen binnen het bedrijf. Daarom is het verplicht bedrijfshulpverlening te organiseren en dus BHV’ers op te leiden. Om deze reden is het fijn voor iedere wrkgever wanneer een van zijn werknemers BHV’er is of BHV’er wil worden.

Wij zetten de belangrijkste voordelen om BHV’er te willen zijn voor je op een rij: 

Het zit eigenlijk al in het woord; bedrijfsHULPverlening. Met de kennis en vaardigheden die jij hebt geoefend tijdens een BHV cursus, ben je in staat om hulp te verlenen wanneer zich een calamiteit voordoet. Naast je directe collega’s, ben je ook in staat om hulp te verlenen buiten werk om. Er kan immers altijd wat gebeuren. 

Wanneer jij als BHV’er ergens komt herken je direct de gevren en risico’s die mogelijk op de loer liggen. Je werkt echt vanuit je rol als bedrijfshulpverlener en als zich dan een calamiteit voordoet, weet jij als geen ander hiermee om te gaan. Voorkomen en ermee omgaan is voor jou een eitje.

 Er is niets zo vervelend als machteloos zijn wanneer er iets gebeurt, waar je mogelijk wel had kunnen helpen. Als BHV’er ben je in staat om van waarde te zijn en te helpen bij een calamiteit.

Naast je standaard werkzaamheden ben je ook nog van waarde door BHV’er te zijn. Hierdoor ben je extra waardevol voor een organisatie, want je helpt ze gelijk te voldoen aan de wetgeving. Handig voor op je CV dus. 

Omdat je als gecertificeerd BHV’er minimaal 1 keer per jaar een herhalingscursus volgt en je kennis en vaardigheden opfrist, weet je dat je in staat bent en blijft om hulp te verlenen. Dit zorgt voor zekerheid voor jou en je omstanders. Iedereen om je heen weten dat er iemand is die met de juiste kennis hulp kan verlenen.

Wat heb ik aan rigging materiaal huren?

Rigging materiaal huren voor je evenement

Als jij binnenkort een evenement gaat organiseren dan is rigging materiaal huren zeker aan te raden. Het gaat je veel opties geven om je evenement naar een professioneler niveau te tillen. Door rigging materiaal te huren zorg jij ervoor dat je techniek zoals audio en verlichting op precies de gewenste hoogte geïnstalleerd krijgt. Hierdoor kan jouw congres, beurs, concert of theatervoorstelling net dat ene beetje meer cachet krijgen. Kies wel voor rigging materiaal huren bij een specialist. Op die manier kun je extra informatie krijgen over zaken die jou nog niet helemaal duidelijk zijn. Ook staan partijen die deze materialen aanbieden klaar om je te adviseren.

Het beste van het beste

Als jij rigging materiaal huren gaat wil je vanzelfsprekend het beste van het beste hebben. Daarom kun je het beste in zee gaan met een partij die alle materialen in hun webshop heeft gekeurd en dit ook blijft doen. Zo ben je er zeker van dat je gebruik maakt van betrouwbare en veilige elementen. Je wilt namelijk niet tijdens het evenement hier over inzitten. Een keuring van de rigging materialen is verplicht. Vraag aan de partij waarmee jij wilt samenwerken altijd naar de opties hierin. Soms bieden partijen aan om waar dan ook op de wereld de keuring voor je uit te voeren. Dit zou ideaal zijn voor als jij de rigging materialen huren wilt voor een tournee.

Word creatief met trussen

Een truss is een onderdeel van rigging. Vaak worden deze aluminium elementen gebruikt voor het bevestigen van audiovisuele techniek zoals audio-installaties, verlichting en soms videoschermen. Maar je kunt er voor jouw evenement ook een creatieve draai aan geven. Huur deze materialen bijvoorbeeld om in te zetten als scheidingswand. Zo maak je van één grote locatie meerdere kleinere ruimtes. Of kies ervoor om een reclamedoek te bevestigen aan een constructie als deze.

Vraag de specialist om hulp bij het kiezen

Overleg met de beoogde partij welke keuzes jij het beste kunt maken. Misschien heb je een bepaald type audiovisuele materialen voor ogen om te gebruiken. Het is niet erg als je zelf niet weet welke rigging materialen jij hiervoor het beste kunt huren. Door te overleggen met de specialist voorkom jij dat je op je evenement ontdekt dat je de foute keuzes hebt gemaakt. Denk bijvoorbeeld aan motortakels: deze hebben bepaalde maximum draaggewichten. Zit je daarboven, dan zal deze motortakel niet optimaal werken. Door je vooraf goed voor te bereiden op het huren van deze rigging materialen kun jij het beste resultaat realiseren.

https://riggingbox.nl/store/

Hofkens HIG is de juiste keuze als schoonmaakbedrijf

Hofkens HIG is al jarenlang actief als schoonmaakbedrijf. Inmiddels voeren honderden professionele Allesreiniger schoonmaakwerkzaamheden uit voor bedrijven door heel Nederland in verschillende branches. Met Hofkens HIG hoeft u zich geen zorgen te maken over vieze bedrijfsruimtes. Wij zorgen nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden uit handen. Wat zijn de voordelen van Hofkens HIG? Lees het hier!

Gespecialiseerd schoonmaakbedrijf in Tilburg en Den Bosch

Op zoek naar reguliere schoonmaak in Tilburg of reguliere schoonmaak in Den Bosch? Wij voeren al ruim 57 jaar diverse schoonmaakwerkzaamheden uit voor diverse bedrijven. Of je nu op zoek bent naar dagelijkse schoonmaak of periodieke. Voor elk bedrijf is er een schoonmaakprogramma op maat. Geen omgeving is voor ons te gek. Onze medewerkers pakken alles aan. Deze werken met de beste materialen. Hierdoor krijgen wij zelfs de hardnekkigste vlekken schoon. Hofkens HIG biedt diverse schoonmaak diensten aan, zoals:
• Schoonmaakonderhoud
• Glasbewassing
• Rioolservice
• Gevelreiniging en terreinwerkzaamheden
• Voedingsindustrie
• 24/7 riool- en calamiteitenservice

Samen kijken we naar uw wensen en behoefte.

Specialistisch schoonmaakbedrijf Brabant

Hofkens HIG heeft jarenlang ervaring opgedaan in de schoonmaakbranche. Dit doen we voor bedrijven in verschillende sectoren. Wij hebben de juiste scholing voor onze medewerkers hoog in het vaandel staan. Dit is ook terug te zien in het werk wat wij afleveren. Want voor onze medewerkers is geen schoonmaakklus te veel. Hofkens HIG is dé partij voor al uw schoonmaak zorgen. Onze medewerkers zijn experts op het gebied van hygiëne en veiligheid. Wij zorgen ervoor dat al uw schoonmaakwerk zorgeloos uit handen worden genomen. En dat u zich hier geen zorgen meer over hoeft te maken. Wij werken alleen met de beste materialen. Dit doen zij volgens een vast werkprogramma hiermee verzorgen zij de schoonmaak, zodat u zich altijd kunt blijven focussen op uw eigen werk. Hierdoor bent u verzekerd van een schone werkomgeving. Zoekt u een schoonmaakbedrijf in Tilburg? Of naar een schoonmaakbedrijf in Den Bosch? Hofkens HIG staat 24/7 voor u klaar. Vraag direct naar de mogelijkheden. 3.

Werkomgevingen van Hofkens HIG

Bent u op zoek naar reguliere schoonmaak in Den Bosch? Of reguliere schoonmaak in Tilburg? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Want reguliere schoonmaak is een van onze belangrijkste diensten. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijfspand er uitstekend uitziet. Want een schoon bedrijfspand is het gezicht van uw bedrijf. En is belangrijk voor de uitstraling van uw bedrijf. Met Hofkens HIG hoeft u nooit meer bang te zijn voor vieze bedrijfsruimtes. Wij nemen al uw schoonmaakwerkzaamheden zorgeloos uit handen. Wij werken voor diverse bedrijven zoals onder andere voor onderwijs-, zorginstellingen en kantoorpanden. Ons klantenbestand is zeer divers. Waardoor onze Allesreinigers ervaring hebben met werkomgevingen in verschillende branches . Zo hebben ze ervaring in het schoonmaken van zwembaden, sporthallen en trappenhuizen. Ben je benieuwd naar de andere mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. We kijken graag samen wat uw wensen en behoeftes zijn. Zo maken we voor u een speciaal schoonmaakprogramma die het beste bij u past.

Met Hofkens HIG heeft u alle schoonmaakwerkzaamheden onder één dak. Bij ons kunt u altijd terecht. Wij zijn niet alleen een schoonmaakbedrijf in Tilburg, maar ook een schoonmaakbedrijf in Den Bosch. Bent u nieuwsgierig naar ons geworden? Wilt u meer informatie weten over al onze diensten? Neem dan contact met ons op.

https://hofkenshig.nl

Habu, dé professional in glazen wassen

Glazenwassers in Ede die vakwerk leveren

Habo Schoonmaakorganisatie is veelzijdig in het schoon maken en schoon houden van allerlei
verschillende zakelijke en particuliere objecten in en om Ede. Dankzij onze lange staat van dienst
in de regio beschikken we over vele tientallen jaren van kennis en ervaring die we graag voor u
benutten om tot brandschone eindresultaten te komen. We zijn overigens niet alleen maar met
allround schoonmakers actief, maar leveren ook gespecialiseerde glazenwassers in Ede en
omstreken die in staat zijn om alle ruiten er weer lekker fris uit te laten zien. Ook ramen op lastig
bereikbare plekken zijn in dat geval geen enkel probleem. We beschikken over modern
werkmateriaal zodat ogenschijnlijk onmogelijke reinigingsklussen uiteindelijk toch gewoon mogelijk
worden.

Op een milieuverantwoorde manier worden uw ruiten gereinigd

We gaan niet alleen in technische zin met onze tijd mee. Ook op het gebied van
verantwoordelijkheid voor een goed milieu dragen de medewerkers van Habo
Schoonmaakorganisatie hun steentje bij. Als het enigszins mogelijk is werken we tijdens onze
schoonmaakwerkzaamheden uitsluitend met ecologisch vriendelijke producten. Dit betekent onder
meer dat onze glazenwassers in Ede ruiten reinigen zonder dat daarbij het milieu onnodig zwaar
belast wordt. Schakelt u onze schoonmaakorganisatie in voor het waasen van uw ramen, dan
worden deze dus niet alleen prima schoon, maar helpt u lokaal ook mee aan het creëren van een
beter leefmilieu.

Praktisch altijd dezelfde glazenwassers in Ede actief

Omdat er binnen Habo Schoonmaakorganisatie sprake is van een hecht team, is er weinig sprake
van verloop in het personeel. Dit heeft mede als voordeel dat er praktisch altijd dezelfde
glazenwassers in Ede actief zijn om uw ruiten te reinigen. Heeft u op dat vlak speciale wensen, dan
hoeft u deze dus niet keer op keer opnieuw uit te leggen. Sowieso is communiceren met onze
schoonmakers aangenaam eenvoudig en laagdrempelig, omdat ze allemaal gewoon Nederlands
spreken.

De Naamborden Specialist heeft keuze uit meer dan 1500 naamborden

Een mooi naambordje- of plaatje is een echte eyecatcher naast uw voordeur. Er bestaan ontzettend veel verschillende soorten naamborden. Een specialist in naamborden is De Naamborden Specialist. Bij ons heeft u keuze uit meer dan 1500 naamborden en huisnummers. Binnen die 1500 naamborden kunt u kiezen uit verschillende materialen, maten en kleuren. Of u nu een naamplaatje van rvs, een houten naambordje of een messing naamplaat zoekt, wij hebben het voor u! Op onze site, www. denaambordenspecialist. nl, kunt u het bordje wat u wilt uitkiezen en heel makkelijk zelf samenstellen. Zo kunt u bij bijna alle naamborden de indeling van de tekst bepalen. Ook kunt u het gewenste lettertype kiezen. Wilt u een echt persoonlijk naambord? U kunt bij ons ook online uw eigen persoonlijke naambord maken. Ook als u bijvoorbeeld uw huisdier op een bord wilt laten schilderen kan dat, onze schilder gaat graag voor u aan de slag.

Makkelijk en snel uw zelf gekozen bordje in huis

Wij hebben voor ieder wat wils. Bent u op zoek naar een simpel en goedkoop naam- of nummerbordje? In ons ruime assortiment beginnen de prijzen vanaf 7,50 euro voor een bordje. U kunt het dus zo gek en mooi maken als u zelf wilt. Wij verzenden onze bordjes binnen Nederland en Europa. Onze verzendkosten binnen Nederland beginnen bij 0,00 euro en kunnen oplopen tot 5,95, afhankelijk van welk bord u besteld. U kunt op onze site zien wat de verzendkosten per bordje zijn. Het aantal bordjes dat u besteld heeft geen invloed op de verzendkosten. Op de meeste naamborden zit een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Woont u in de buurt van Heemskerk? Het is ook mogelijk uw bordje op te halen in onze winkel in Heemskerk.   

Naamborden van Roest Vrij Staal

Wilt u een naambordje bij uw kantoor? Kijk dan eens bij naambordje rvs. De term rvs staat voor Roest Vrij Staal en kan dus heel goed tegen de verschillende weersomstandigheden van ons land. Het bordje zal niet roesten en er dus mooi uit blijven zien, zonder dat het onderhoud nodig heeft. Ideaal dus voor bij een winkel, bedrijfspand of kantoor!

https://www.denaambordenspecialist.nl/

Gaat u trouwen? Kijk dan eens bij Bijzondere Trouwringen voor de perfecte ring

Is uw partner op de knieën gegaan om u ten huwelijk te vragen en heeft u JA gezegd? Gefeliciteerd! Dan breekt er nu een ontzettend leuke periode aan, het regelen van alle dingen rondom de bruiloft. Een van de belangrijkste dingen om te regelen voor de bruiloft is de trouwring. Trouwringen zijn er in alle soorten, kleuren en maten. Wilt u net even iets anders dan de standaard trouwring en bent u daarom op zoek naar aparte trouwringen? Dan is Bijzondere Trouwringen iets voor u! Op onze site, www. bijzonderetrouwringen. nl, kunt u een deel van onze prachtige collectie trouwringen bekijken. In onze trouwringenstudio’s in Amersfoort en Veenhuizen kunt u onze gehele collectie ringen zien en passen. U bent altijd welkom in een van onze studio’s, wij geven u alle tijd om rustig alle ringen te bekijken en passen. Ook geven we uiteraard graag antwoord op al uw vragen.

De goudsmid achter Bijzondere Trouwringen

De goudsmid die alle prachtige ringen van Bijzondere Trouwringen maakt is Hildardjan Verweij. Hildardjan heeft een enorme passie voor zijn vak. Hij heeft zijn opleiding genoten in Schoonhoven, dè opleiding tot goudsmid. Na jarenlang ervaring opgedaan te hebben bij verschillende ateliers is Hildardjan een bedrijf voor zichzelf begonnen, waar Bijzondere Trouwringen een onderdeel van is. Hildardjan luistert goed naar uw wensen en ontdekt uw smaak aan de hand van verschillende ringen. Hij neemt ruim de tijd voor u om samen tot jullie perfecte trouwring te komen.

Kom bij ons langs om uw speciale trouwring uit te zoeken

Dus zoekt u die ene speciale trouwring die perfect bij u past? Kom dan zeker eens langs bij ons. Onze hoofdvestiging in Veenhuizen is geopend op donderdag en vrijdag tussen 10.00 en 17.00. U kunt op deze dagen zonder afspraak binnenlopen. Wilt u op een andere dag komen? Dat kan op alle dagen op afspraak, overdag of ’s avonds. Als u een afspraak maakt heeft de goudsmid alle tijd voor u alleen, zonder dat er ook nog andere mensen zijn. In Veenhuizen kunt u ook het goudsmidsatelier zien. Op onze andere locatie in Amersfoort kunt u verschillende dagen in de maand terecht op afspraak.  

 

https://www.bijzonderetrouwringen.nl/