Ziekteverzuim is en blijft een gevoelig onderwerp in onze lage landen

Er zijn hier duidelijk twee partijen in het spel. De zieke wil alleen maar beter worden, en de werkgever wil dat de verliespost klein blijft.

 

In de meeste gevallen zullen de meningen van werknemer en werkgever wel min of meer overeenkomen. Maar wanneer de werknemer of zijn artsen daar anders over denken kunnen er conflicten ontstaan. Voor de werkgever is de verplichting tot doorbetalen van het loon de grootste kostenpost.

 

Loon betalen zonder productie

 

Hij moet namelijk het loon bij ziekte doorbetalen, maar daar staan niet de gewone productie tegenover. Bovendien zal de werkgever vervangende productie in moeten huren, een tijdelijke werknemer, of zelfs meer dan een, om ook de ervaring te dekken.

 

Daar staat wel tegenover dat ook de werkgever een tegemoetkoming voor het omzetverlies zal ontvangen. Het UWV gebruikt, in de Nederlandse situatie, nogal ingewikkelde berekeningen om een voorschot en een definitieve uitbetaling daarvan te bereiken, zullen de meeste werkgevers hun loonadministratie laten beheren door een boekhouder of een extern bureau. Verwacht mag worden dat de wetten en regels rond uitkeringen die de werkgever ten goede komen wel bekend zijn bij deze vakkrachten.

 

De werknemer is daar minder bedreven in

 

Het zal duidelijk zijn dat het verlies aan inkomen ook een groot effect heeft op het huishouden, de economie van een werknemer. Niet alleen de kosten van de ziekte zelf moeten opgebracht worden door de werknemer, ook het vervoer van en naar behandelingen, speciale apparaten, diëten of extra voeding moet de werknemer gewoon zelf betalen. Daar staat, behalve de verzekering voor ziektekosten, geen enkele vergoeding tegenover.

 

Het loon wordt in de eerste periode van het ziekteverzuim doorbetaald door de werkgever. Dat is waar, maar hoeveel werknemers weten wat ze daarna moeten doen om hun inkomen op peil te houden? De meeste werknemers hebben niet de beschikking over een boekhouder die hen op de hoogte houdt van de nieuwste wetgeving. Helaas is het UWV in veel gevallen geen betrouwbare bron van informatie voor werknemers.

 

Ter afsluiting

 

Probeer ook als werknemer jezelf op de hoogte te brengen en te houden van de regels en wetten die je eigen werk betreffen. Ook bij ziekteverzuim ben je beter beschermd als je zelf weet wat je moet doen, en wanneer je dat moet doen. Zie jezelf niet als een slachtoffer, maar als client, deelnemer en rechthebbende, en je staat er niet alleen voor.

 

Hier alvast een klein lesje; 

 

Ben jij twee jaar ziek dan zal de werkgever voor je blijven zorgen daarna kom je in aanmerking  voor een iva uitkering. Mocht de werkgever dan ook nog een eigenrisicodrager zijn is de werkgever financieel verantwoordelijk voor de 10 jaar die daar opvolgen. 

 

Op zoek naar een vergaderruimte op een centrale locatie?

Ben je opzoek naar een kantoorpand om te huren of gewoon een vergaderruimte? Niks is centraler dan de stad Utrecht. Voor een vergaderruimte in Utrecht kun je terecht bij Creative Valley. Het is een mooi pand en centraal gelegen doordat het naast Utrecht Centraal ligt. Je kunt er uitkijken op het mooie Stationsplein en binnen zijn er vele faciliteiten en mogelijkheden om het werken en vergaderen super fijn en aantrekkelijk te maken. Het kantoor verhuurt verschillende ruimtes, voor verschillende gelegenheden. Je kunt er als flexwerker terecht, maar je kunt je kunt er ook terecht met je hele team of voor een vergadering. Doordat het pand veel verschillende opties heeft is er altijd wel iets mogelijk waarnaar jij op zoek bent. Lees hieronder de kosten en de faciliteiten van Creative Valley.

Wat zijn de kosten van een ruimte bij Creative Valley? 

De kosten kunnen veel verschillen bij Creative Valley, er zijn natuurlijk wel bepaalde pakketten, maar omdat zij net zo flexibel willen zijn als dat jij bent zijn er verschillende mogelijkheden in prijzen die bij jouw wensen passen. De standaard kosten voor bijvoorbeeld een dagpas zijn 29,00 euro. 

Dit zit er in het pakket van de dagpas:

  • Keuze uit een flexibele werkplek met een ruim bureau.

  • Onbeperkt koffie, thee, plat en bruiswater. 

  • Keuze uit diverse verse fruit. 

  • Een lunch bij de Brasserie. 

  • Gebruik van de Crunch cells en loungeruimtes.

  • Supersnel internet. 

  • Hospitality service.

  • Gelegen naast Utrecht Centraal. 

Zoals je hierboven ziet zijn er ontzettend veel faciliteiten die je bij je arrangement neemt. Er zijn natuurlijk ook mogelijkheden om een membership te nemen. Het membership bestaat uit verschillende opties. Je kunt een membership nemen van 10 dagen die kosten 259 euro. Ex btw. 15 dagen kost 359 euro ex. Btw. 20 dagen kost 459 euro ex. Btw. De memberships zijn 6 maanden geldig. 

 

Glashandel Alexanderpolder: voor het beste resultaat

 

Wanneer er sprake is van glasschade of wanneer u glaswerk om een andere reden wilt vervangen is, heeft u er altijd baat bij om hiervoor een goede glashandel in te schakelen. In Alexanderpolder en omgeving bent u altijd verzekerd van een goede partij waar u altijd terecht kunt voor alle glaswerken. Glashandel Van der Have is een van de partijen die u in kunt schakelen. Wat is hier het voordeel van en waar kunt u bij Van der Have glas van op aan? Dat leest u hier! 

 

Het belang van een ervaren glashandel

Het inschakelen van een ervaren glashandel Alexanderpolder brengt heel wat voordelen met zich mee. In de eerste plaats bent u met Van der Have glas verzekerd van een bedrijf met meer dan 25 jaar ervaring. Dit betekent dat u altijd een beroep kunt doen op een bedrijf dat het klappen van de zweep kent; er zijn geen gevallen waar we geen oplossing voor weten. Daarnaast bent u bij ons altijd verzekerd van goede service en regelt u heel gemakkelijk en snel een afspraak, ook als er sprake is van spoed. Dat is de kwaliteit en de service van Glaszetter Van der Have. 

 

Hier kunt u altijd van op aan

Bij Glashandel Alexanderpolder zijn er een aantal zaken waar u altijd van op aan kunt. Hier kunt u altijd op rekenen, waardoor het voor u nog aantrekkelijker is om een ervaren partij als Van der Have te kiezen. De garanties die altijd geboden worden:

  1. Inmeetgarantie: wanneer u gebruik maakt van de meetservice, dan zijn eventuele meetfouten de verantwoordelijkheid van Van der Have glas;

  2. Perfecte afwerking: als bedrijf met meer dan 25 jaar ervaring krijgt u bij ons gegarandeerd een strakke afwerking;

  3. Vakkundig gemonteerd: het glas wordt altijd op correcte wijze gemonteerd en daarnaast krijgt u minimaal 10 jaar fabrieksgarantie op het glas. 

 

Glashandel in Rotterdam en omstreken

Heeft u een glashandel nodig in Rotterdam of omstreken? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Een goede glashandel Alexanderpolder is precies wat u nodig heeft bij het vervangen van glas, of wanneer u om een andere reden een goede en ervaren glaszetter nodig heeft. Het is heel makkelijk om contact op te nemen: dit kan telefonisch en via mail, maar daarnaast ook door het aanvragen van een offerte. U kunt vandaag nog een afspraak maken bij Van der Have glas!

 

Do’s en dont’s bij het geven van een kerstpakket

Het is voor jou als werkgever ieder jaar weer een breinbreker. Wat moet je je personeel dit jaar nu weer geven als kerstpakket? In dit blog vertellen we je waarom je het kerstpakket echt niet over mag slaan én wat de do’s en dont’s zijn bij het geven van een kerstpakket.

Waarom je echt een kerstpakket moet geven

Het niet geven van een kerstpakket aan je personeel is slecht voor het moraal van je personeel, dat blijkt uit onderzoek. Meer dan de helft van het personeel geeft aan het echt heel erg te vinden als ze geen kerstpakket ontvangen. Reden genoeg dus om niet gauw het kerstpakket over te slaan en hier een beetje je best op te doen.

 

De vraag wordt vaak gesteld: wat moet je je personeel geven als kerstpakket. Het traditionele kerstpakket staat echter nog altijd bovenaan het favoriete lijstje, ook dat blijkt uit onderzoek. Een pakket met lekkere hapjes en drankjes is dus echt helemaal niet zo’n slecht idee. Wil je toch iets origineler gaan? Zoek dan eens naar een origineel kerstcadeau voor je personeel bij HUMK

De do’s en dont’s

  1. Begin op tijd met nadenken over een kerstpakket. Als je voor gepersonaliseerde cadeaus wilt gaan, is het belangrijk dat deze op tijd besteld zijn, zodat je ze ook op tijd binnen hebt.

  2. Kwaliteit gaat boven kwantiteit. Laat dus zien aan je personeel dat je over het geschenk hebt nagedacht en dat het niet een cadeau is dat binnen de kortste keren kapot is.

  3. Ga voor duurzaam. Het wordt steeds populairder om duurzame cadeautjes te geven. Wij Nederlanders denken steeds meer na over de toekomst en dan is het belangrijk dat je daar als werkgever rekening mee houd.

  4. Doneren aan een goed doel is niet altijd een goede optie. Het lijkt misschien nobel, maar niet iedereen zal het leuk vinden als zijn of haar kerstpakket wordt gedoneerd aan een goed doel, zeker niet wanneer dat een goed doel is waar hij of zij helemaal niet achter staat. Communiceer dit dus goed als je dit wilt gaan doen.

  5. Houd rekening met allergieën of diëten. Als je een voedselbox wilt geven is het belangrijk dat je daar geen dingen in doet, waar je personeelsleden niet tegen kunnen. Sommige mensen zijn streng tegen alcohol, vervang die fles wijn bij die mensen dan voor een leuk sapje of een andere snack. Zo houd je iedereen tevreden.

  6. Houd het persoonlijk. Maak er, wanneer je de cadeaus gaat geven, iets speciaals van. Schrijf bijvoorbeeld voor iedereen een leuk kaartje of geef een borrel. 

  7. Wijk af van de standaarden. Zoals we hierboven schreven is het standaard kerstpakket nog steeds bij velen favoriet. Toch kan het geen kwaad om ook eens op zoek te gaan naar wat originele kerstpakketten. Zo zullen je werknemers hier veel langer aan blijven denken, zeker wanneer het in de smaak valt.

 

Bedrijfsfraude

Helaas is bedrijfsfraude één van de grote problemen waar bedrijven steeds vaker tegenaan lopen. Fraude is helaas een probleem dat in steeds grotere vorm ontstaat. Bedrijfsfraude kan in verschillende vormen ontstaan. Bijvoorbeeld doordat je werknemer geld van je zakelijke rekening naar een privé rekening boekt. Of doordat je werknemer spullen mee naar huis neemt. Bedrijfsfraude is helaas een probleem dat een grote omvang kan hebben. Soms gaat het om duizenden tot miljoenen euro’s die weggesluisd worden door je eigen werknemer. Helaas moet je wel met bewijs komen als je een werknemer hierop wil aanspreken. Gelukkig kan je bewijs aanleveren voor bedrijfsfraude met de hulp van de bedrijfsrecherche. Wij helpen je graag om antwoord te geven op vragen waar je tegenaan loopt. Dankzij onze bewijzen kan je een werknemer ontslaan en een schadevergoeding eisen. Zo voorkom je dat je voor alle schade opdraait als werkgever.

Bedrijfsrecherche is officieel erkend door justitie

Het is belangrijk om bij bedrijfsfraude met bewijzen te komen. Maar als je zelf bewijzen aanlevert kan je er soms helaas niets mee. Het is belangrijk dat de justitie de bewijzen ook officieel erkend. Helaas is dit zelf vrij lastig om te regelen. Gelukkig kan je de bedrijfsrecherche inschakelen voor het verzamelen van bewijzen. Zelfs als je weet wie er achter de fraude zit kan je ons inschakelen. We zorgen ervoor dat er onderzoek gedaan wordt naar bedrijfsfraude. Dit doen we volgens de officiële eisen van justitie. We zijn namelijk officieel erkend als bedrijfsrecherche. Zo zorgen we ervoor dat je direct bewijzen krijgt om strafrechtelijke stappen te ondernemen. Samen zorgen we ervoor dat je vervolg stappen kan nemen bij bedrijfsfraude.

Maak direct een afspraak met je eigen bedrijfsrecherche

Heb je het vermoeden dat er spraken is van bedrijfsfraude? Maar kan je het niet hard maken? Of heb je bewijs, maar weet je niet of het voldoende is? Maak direct een afspraak met je eigen bedrijfsrecherche. We helpen je graag om bedrijfsfraude uit te zoeken. Zo krijg je eindelijk de antwoorden die je nodig hebt om vervolgstappen te ondernemen. Samen zorgen we ervoor dat er antwoord komt op de vraagstukken waar je tegenaan loopt als werkgever.

 

 

Mini GPS tracker

Een mini GPS tracker is de perfecte manier om in de gaten te houden waar iedereen zich bevindt. De GPS tracker wordt vaak toegepast bij kinderen of huisdieren. Het is natuurlijk je grootste nachtmerrie dat je kinderen of huisdieren kwijtraken. Als dit gebeurt wil je ze graag zo snel mogelijk weer terugvinden. Dankzij een mini GPS tracker weet je precies waar je kind of huisdier zich bevind. Via een speciale APP kan je de mini GPS tracker volgen. Dit is niet alleen handig voor de veiligheid van bijvoorbeeld je kinderen, maar ook voor het avondeten. Als het tijd is om te eten en je kind is te laat, dan kan je hem ophalen dankzij de mini GPS tracker. De tracker laat precies zien waar je kinderen zich bevinden en rondlopen. De tracker zorgt voor de maximale veiligheid voor je eigen kinderen.

Mini GPS tracker in kleding wegstoppen

Je kan de mini GPS tracker bijvoorbeeld in de jas van je kindje aanbrengen. Zo kan de GPS tracker niet verloren worden tijdens het spelen. Er zijn ook speciale sierraden die je kindje kan dragen tijdens het buitenspelen. Zo weet je precies wat er gebeurt als je kindje gaat spelen. De mini GPS tracker zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van elke positie van je kindje in huis. Dankzij de tracker zorg je ervoor dat je op de hoogte bent van elke positie.

Draadloze camera ophangen voor de veiligheid in en rond huis

Wil je graag extra veiligheid creëren? Dan kan je eventueel een draadloze camera in huis ophangen. De draadloze camera zorgt ervoor dat je woning veilig is terwijl je zelf ver van huis bent. De camera zorgt voor het bekende extra paar ogen dat je huis continu in de gaten kan houden. De draadloze camera werkt op basis van beweging sensoren. Zo wordt elke beweging direct gedetecteerd en is je woning veilig. Wij helpen je graag met de beveiliging van je woning. Zo kunnen we je helpen aan een nieuwe draadloze camera voor je woning. We adviseren je graag over de mogelijkheden en de verschillende camerasystemen. We laten je graag zien wat de opties zijn voor je eigen woning.

Al het laatste zakelijke nieuws online bijhouden

Wil je graag op de hoogte blijven van alle gebeurtenissen in de zakelijke wereld, zodat je weet wat de mogelijkheden en omstandigheden zijn voor jouw bedrijf en hoe je daar het beste op in kunt spelen? Alle actualiteiten over het gebied van ondernemen, marketing en andere nieuwtjes en berichten die belangrijk zijn om te weten voor ondernemers kun je online terugvinden op het ondernemersblog van Ondernemers Inzicht.

Hoe moet je als bedrijf omgaan met de verschillende social media, hoe hou je je werknemers tevreden en bijvoorbeeld vragen die je zou kunnen stellen tijdens een sollicitatiegesprek komen hier terug. Dingen die belangrijk zijn om je zaken te regelen, maar waar je waarschijnlijk niet dagelijks aandacht aan besteed.

Vooral onderwerpen als social media worden toch vaak gezien als iets dat gedaan moet worden, maar vaak blijft het bij een account opzetten en af en toe iets posten. Welk sociaal medium past het beste bij jouw organisatie en doelstelling en hoe kun je dit het beste inrichten om er effectief gebruik van te maken?

Hoe moet je TikTok gebruiken als zakelijk medium, wat zijn fouten die je kunt maken in Instagram stories en hoe kun je het beste reactief en proactief zijn op social media? Deze en meer vragen worden beantwoord op Ondernemers Inzicht. Volg het blog ook via social media zodat je altijd op de hoogte blijft van nieuwe berichten en de laatste marketing tips, waarmee je jouw onderneming zo succesvol mogelijk kunt maken!

https://www.ondernemersinzicht.nl/

Kantoorruimte vinden

Als je op zoek bent naar een geschikte kantoorruimte om te kunnen werken dan zijn er veel mogelijkheden. De keuze die je maakt hangt af van verschillende factoren. Het is uiteraard van belang om te kijken naar het budget dat je te besteden hebt en om te zoeken naar een locatie die alle voorzieningen te bieden heeft die jij zoekt. Werk je thuis of ben je een zelfstandig ondernemer en wil je een eigen plek hebben om te kunnen werken, dan kun je bijvoorbeeld kiezen voor het huren van een kleine kantoorruimte met een bureau. Gebruik maken van een flexplek is ook een optie voor als je niet gebonden bent aan vaste tijden en een vaste werkplek.

Waarom een eigen ruimte?

Een eigen ruimte hebben om te kunnen werken is in verschillende opzichten aantrekkelijk. Als zelfstandig ondernemer of als thuiswerker kun je in de huiselijke omgeving snel afgeleid worden door andere zaken. Daardoor is de kans ook groter dat je minder productief zult werken. Een ander voordeel is dat je jouw werk ook echt gescheiden kunt houden van je privé leven. Dit heeft weer als voordeel dat je niet bijvoorbeeld even in de avond of in het weekend toch even achter de laptop kruipt om even wat werk te verzetten. Een ander voordeel van een eigen werkplek is dat deze vaak op locaties zitten waar meerdere werkplekken of kantoren bij elkaar zitten. Op die manier is de kans ook groot dat je jouw netwerk kunt uitbreiden.

Maak een wensenlijst

Voordat je op zoek gaat naar een kantoorruimte of een besluit neemt voor het huren van een flexplek, kun je het best een aantal zaken voor jezelf op papier zetten. Belangrijk is natuurlijk het budget dat je hebt en dat je wilt besteden aan het huren van een ruimte. Denk ook na over de voorzieningen die je tot je beschikking wilt hebben. Heb je bijvoorbeeld een zeer snelle internetverbinding nodig of wil je werken aan een bureau dat alleen door jou gebruikt zal worden. Als dit het geval is, dan is een flexplek waarschijnlijk minder aantrekkelijk om te huren. Een dergelijke plek wordt door andere personen gebruikt op de momenten dat jij niet aan het werk bent. 

Hoe vind je een geschikt kantoor?

Als je een duidelijk beeld hebt van wat je nodig hebt en waar je naar op zoek bent, dan kun je een ruimte gaan zoeken. Er zijn verschillende mogelijkheden om een kantoorruimte tot je beschikking te krijgen. Je kunt je aanmelden voor een flexplek waarvoor je een vast bedrag per dagdeel betaald en je kunt een kantoorruimte huren in een verzamelgebouw van kantoren. Er zijn ook andere mogelijkheden voor het vinden van een geschikte kantoorruimte. Zo kun je ook aankloppen bij een bestaand bedrijf om te kijken of je daar een ruimte kunt huren of je kunt ervoor kiezen om met meerdere mensen een groter kantoor te huren zodat je samen op dezelfde plek kunt werken. In dat geval kunnen kosten voor voorzieningen ook gedeeld worden.

Tips voor het organiseren van een congres

Je wilt graag een congres organiseren. Maar zoals je misschien wel verwacht komt daar nogal veel bij kijken. Je kunt ervoor kiezen om het organiseren van het congres uit te besteden aan een externe partij. Maar een beetje uitdaging kan nooit kwaad toch? Dus waarom niet zelf proberen? Hier een aantal tips waar je aan moet denken bij het organiseren van een congres.

1.     Bereidt een goede basis voor

Je hoofd zitten natuurlijk vol met allerlei ideeën over het programma, maar het is belangrijk om de structuur te behouden om een goed congres te kunnen organiseren. Houd je gewenste resultaat in gedachten, dan kun je daar het beste naartoe werken. Begin met het formuleren van doelstellingen. Wat je wilt bereiken tijdens het congres? Analyseer dan de doelgroep. Hoe inspireer je de doelgroep? Waar worden ze blij van?

2.     Betrek relevante partijen

Het is belangrijk om te weten hoe partijen die over de inhoud gaan, het evenement voor zich zien en wat zij graag willen bijdragen. Door hen tijdig op de hoogte te stellen, kunnen verwachtingen uitgesproken worden en kom je niet voor verrassingen te staan. 

3.     Zoek een passende locatie

Een inspirerende locatie verrast de doelgroep en maakt het evenement ook onderscheidend. Naast de ruimte die er wordt aangeboden denkt een goed conferentieoord ook mee om het ideale resultaat te realiseren. Belangrijk is om rekening te houden met de bereikbaarheid. Is het ook bereikbaar met het OV? Is er genoeg (gratis) parkeergelegenheid? Mocht je een meerdaags congres organiseren, is het natuurlijk wel zo vriendelijk om je gasten tips te geven wat betreft accommodaties waar ze kunnen overnachten. Soms kan dit op de locatie zelf, wel zo makkelijk. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje bij dit zakelijke hotel bij Den Bosch.

4.     Stuur op tijd een ‘save the date’

Reserveer vroegtijdig een locatie en nodig dan de doelgroep uit voor de desbetreffende dag. Zo kunnen gasten deze datum vrijhouden en krijg je niet op het laatste moment nog allerlei afmeldingen. Het is wel handig om de genodigden te vragen of ze zich officieel willen aanmelden, zodat je de juiste schatting kan maken van het aantal gasten. Tip: Instagram stories kunnen wellicht interessant zijn om je bezoekers op de hoogte te houden. Hierdoor blijf je ze betrekken naarmate de dag van het congres nadert door middel van bijvoorbeeld een quiz op de Instagram stories over wie ze graag zouden zien op het congres, of bijvoorbeeld bekend maken wie gastsprekers zijn.

5.     Inspireer je gasten

De inhoud van het congres is natuurlijk erg belangrijk om over na te denken. De juiste invulling van het programma maakt het congres succesvol. Zorg daarom voor genoeg variatie en inspiratie tijdens het congres. Zo kun je ervoor kiezen om ook workshops aan te bieden, of break out sessies te plannen. Deze sessies moeten natuurlijk wel passen bij het thema van het congres. Het is belangrijk bij het invullen van het programma om een tijdsschema te maken. Overleg met de partijen die over de inhoud gaan goed over de duur, en wees realistisch met het inplannen van de pauzes. Ook een draaiboek is noodzakelijk bij het organiseren van een congres. Zo kan iedereen terugvallen op een document waarin het hele reilen en zeilen terug te vinden is.

6.     Overleg en communiceer

Overleg regelmatig met je team over het congres, zodat voor iedereen de bedoeling van het congres duidelijk is en iedereen weet wat hij of zij moet doen. Ook maak je het voor het publiek interessanter om te luisteren wanneer je hen betrekt in het verhaal. Zorg dus ook voor interactie met het publiek, stel vragen!

7.     Evalueer

De evaluatie is één van de belangrijkste punten bij het organiseren van een congres. Bekijk kritisch wat minder goed ging en wat juist wel goed ging, en neem dit mee wanneer je een volgend congres gaat organiseren.

Waarom een website laten maken met WordPress?

WordPress is een enorm populair platform waarmee je een website kan bouwen en onderhouden. Zowel voor de eindgebruiker maar ook voor de website bouwer is het een enorm gebruiksvriendelijk systeem om mee te werken. WordPress is gratis te downloaden en je bent als website bouwer vrij om aanpassingen te doen in de code van het systeem. Je kan er dus alle kanten mee op. 

Website laten maken met WordPress

Wil je een website laten maken voor je bedrijf? Of misschien heb je een hobby of wil je een website voor persoonlijke doeleinden. WordPress is inzetbaar als blog, website of zelfs webshop. Het platform wordt inmiddels door ruim 30% van alle websites gebruikt!

Gemakkelijk je website optimaliseren voor Google

Wanneer je besluit om een website te laten maken is het ook verstandig om alvast na te denken over je vindbaarheid in de zoekmachines. WordPress is in de basis al een erg zoekmachine vriendelijk systeem en met de populaire Yoast! plug-in maak je je website nog vriendelijker voor Google! 

Uitbreiden met thema’s en plug-ins

Hoewel WordPress zelf al een aantal prima thema’s (lay-outs, designs, hoe je ze ook wilt noemen) heeft, is het vrij eenvoudig om een nieuw thema te installeren. Er zijn verschillende gratis thema’s beschikbaar maar ook is er op het internet een groot aanbod aan professionele thema’s die tegen betaling te gebruiken zijn. Vaak hebben deze betaalde thema’s een goede support, veel mogelijkheden, kant- en klare demo’s om direct mee van start te gaan. 

Altijd aan het ontwikkelen 

WordPress is zich altijd aan het doorontwikkelen omdat er team wereldwijd aan werkt. Het is een open-source code en de ontwikkelaars verbeteren WordPress continu als het gaat om veiligheid, stabiliteit, snelheid en gebruiksvriendelijkheid. Dus wil je een website laten maken? Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar WordPress!

https://www.markvoort.online/